M'estimo el cos - ricard creus

 

Ricard Creus y su mujer Esther Boix. © Veus Literàries/AELC


 M'estimo el cos 

que em dóna totes aquestes coses

que alguns en diuen Anima,

que m'és camí per trobar-te,

que és calze de les meves sensacions,

carn macada de sentiments,

aquest vell cos que m'és llenguatge

i té mans i ulls i boca, i desitja,

i el masego amb aquest cervell meu

que també és d'ell i meu, pero d'ell.

El meu cos que és el vas que em conté

i m'és el vas comunicant del teu cos.

M'estimo el cos. 

Ricard Creus



 quiero el cuerpo

que me da todas estas cosas

que algunos dicen Anima,

que me es camino para encontrarte,

que es cáliz de mis sensaciones,

carne marcada de sentimientos,

este viejo cuerpo que es lenguaje

y tiene manos y ojos y boca, y desea,

y lo amaso con este cerebro mío

que también es de él y mío, pero de él.

Mi cuerpo que es el vaso que me contiene

y es el vaso comunicante de tu cuerpo.

Me quiero el cuerpo

Ricard Creus

Comentarios